پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ علی خدابنده تورو میخوام

دانلود آهنگ علی خدابنده تورو میخوام

دانلود آهنگ علی خدابنده تورو میخوام

میتوانید در این لحظه در گلسار موزیک آهنگ جدید جذاب و زیبای از علی خدابنده با عنوان “تورو میخوام” با دو کیفیت اصلی 320 و 128 همراه با پخش آنلاین و متن ترانه دانلود نمایید.

Download Music “Ali Khodabandeh” In The Name Of “Toro Mikham” In 320 And 128 Quality On GolsarMusic

دانلود آهنگ علی خدابنده تورو میخوام

علی خدابنده تورو میخوام

تو که لالایی میخونی از عشق در گوش همه هر کاری میکنم برات میگی کمه

یکاری نکن از این بیشتر ازت دور شم اون چشای خوشگلت دست دلو رو کرد

متن آهنگ تورو میخوام علی خدابنده

میدونی زیاده دست روی دست تو رفتی دنبال یه بهتر از من

دانلود آهنگ علی خدابنده تورو میخوام

ندیدی اصلا خوبیای منو سرتو کردی همش زیر برف

تورو میخوام تورو میخوام محاله که کوتاه بیام کوتاه بیام

علی خدابنده تورو میخوام

سایر آهنگ های علی خدابنده

آخرین آهنگ علی خدابنده

برچسب ها

توضیحات

تورو میخوام از علی خدابنده غوغا به پا می کند!

کارهای علی خدابنده شامل آهنگ جدید تورو میخوام تنها گوشه ای از استعداد این خواننده جوان را به شما نشان می دهد. شاهکار جدید علی خدابنده یعنی آهنگ تورو میخوام در سطح اینترنت غوغا به پا کرده است. این آهنگ فضایی را خلق می کند تا شما در لحظه زندگی کنید و در لحظه از فضای زیبایی که برای شما ترسیم شده است لذت ببرید. از دنیای پر هیاهو اطراف خود جدا شوید و با ریتم زیبای این آهنگ لحظات خود را پر کنید. آهنگ تورو میخوام، گویا زمینی نیست، شما را از زمان و بعدی که در آن می گذرانید جدا می کند و به لحظه زیبایی با حس هنری خلق شده توسط این خواننده با استعداد می برد. تورو میخوام راهکار بی بدیل علی خدابنده، ریتمی آرام بخش و دلربا دارد. منتقدان نظر بسیار مثبتی نسبت به این آهنگ دارند. طرفداران علی خدابنده و منتقدین معتقدند که او عصاره همه تجربیات خود از آهنگ های موفق و فوق‌العاده قبلی را در خود گنجانده است. احساسات در آهنگ تورو میخوام موج می‌زند و گویی لحظاتی که برای شما آشناست دوباره خلق می شود. لحظاتی با بار مثبت عاشقانه با معصومیت بی نظیر و لطافت بی مانند. آهنگ تورو میخوام شما را به کلی از این دنیا جدا میکند.

می ‌توانید فضای خاصی که آهنگ تورو میخوام برای شما باز آفرینی می کند، کلمه به کلمه لمس کنید و با آن همراه شوید. آهنگ تورو میخوام به عبارتی معجزه جدید علی خدابنده است. آهنگ تورو میخوام خاطره سازی آرام و دوست داشتنی از علی خدابنده است. او دقیقاً می داند که در دنیای موسیقی در کدام جایگاه ایستاده است. اجرای زنده آهنگ تورو میخوام مطمئناً طرفداران او را بیش از پیش به وجد می‌آورد. این روزها همه از این می گویند که آهنگ تورو میخوام تبدیل به فصل مشترکی با کسانی که دوستشان دارند شده است. انتقال احساسات مشترک توسط آهنگ تورو میخوام می تواند گواه این مسئله باشد. آهنگ تورو میخوام راهیست برای بروز حرف هایی که نمی توانید بزنید، احساساتی که نمی توانید نشان دهید.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...